Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí kvality vysokoškolské výuky z hlediska dokumentů vzdělávací politiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701IEA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701IEA - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí kvality vysokoškolské výuky z hlediska dokumentů vzdělávací politiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se snaží o vymezení pojmu kvalita ve vztahu k VŠ vzdělávání. Předkládá přehled evropských standardů zajišťování kvality v oblasti výuky (ESG). Uvádí výsledky analýzy výstupů IPn projektů Kredo a Kvalita. Záměrem projektů bylo vypracovat metodiku pro vnitřní a vnější hodnocení kvality vzdělávacího procesu ve všech typech institucí terciárního vzdělávání (ITV) a VOŠ. Výstupem IPn Kredo jsou Rámcové metodiky pro zavádění systému zajišťování a hodnocení kvality VŠ výuky a vyučujících. Výstupem IPn Kvalita je sedm hlavních metodických doporučení pro hodnocení kvality vzdělávacího procesu všech typů ITV a VOŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    The concept of quality in higher education in the educational policy documents

  • Popis výsledku anglicky

    The article seeks for defining the concept of 'quality' in relation to higher education. It presents the overview of the European standards of the quality assurance in the field of teaching (ESG). In addition, the results of the analysis of the outputs of IPn projects Kredo and Kvalita are presented. The output of IPn Kredo is represented by the general methodologies for the introduction of the system of the quality assurance and evaluation of teaching in higher education. The output of IPn Kvalita is represented by 7 main methodological recommendations for the evaluation of the quality of the educational process of all types of higher education institutions and higher vocational schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vnitřní evaluace kvality výuky v terciárním vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7464-865-6

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    10-39

  • Počet stran knihy

    232

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly