Interdisciplinarita a intermedialita ve výuce literární výchovy na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801P78" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801P78 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interdisciplinarita a intermedialita ve výuce literární výchovy na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Studie si klade cíl v úvodu představit interdisciplinaritu jako součást komplexního přístupu k výuce literární výchovy. V další části pojedná o intermedialitě a její návaznosti na interdisciplinaritu. Část studie se bude věnovat analýzám školních vzdělávacích programů ve vybraných základních školách se zaměřením na komplexní přístup k výuce literární výchovy a využití interdisciplinarity. V závěru bude zhodnocen stav dané problematiky v prostředí současné školy.
Název v anglickém jazyce
The interdisciplinarity and intermediality in teaching literary education in elementary school
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the interdisciplinarity and intermediality in literary education in elementary school.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Principy a cesty školní výuky české literatury
ISBN
978-80-7464-956-1
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
30-46
Počet stran knihy
112
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—