Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801SEZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801SEZ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-41165-1_27#citeas" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-41165-1_27#citeas</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-41165-1_27" target="_blank" >10.1007/978-3-319-41165-1_27</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The results of comparative study on the blended learning concept of two higher education institutions are introduced in the article University of Ostrava, Faculty of education and University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, Czech Republic. Having the research sample of 591 and 466 students of both institutions, the data collected within Moodle and Blackboard LMSs were processed by the method of frequency analysis, structured according six criteria (learners

  • Název v anglickém jazyce

    The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities

  • Popis výsledku anglicky

    The results of comparative study on the blended learning concept of two higher education institutions are introduced in the article University of Ostrava, Faculty of education and University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, Czech Republic. Having the research sample of 591 and 466 students of both institutions, the data collected within Moodle and Blackboard LMSs were processed by the method of frequency analysis, structured according six criteria (learners

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    In: Cheung S., Kwok L., Shang J., Wang A., Kwan R. (eds) Blended Learning: Aligning Theory with Practices.

  • ISBN

    978-3-319-41165-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    1741-8089

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    302-311

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    China

  • Místo konání akce

    Beijing

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku