The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801SEZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801SEZ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-41165-1_27#citeas" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-41165-1_27#citeas</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-41165-1_27" target="_blank" >10.1007/978-3-319-41165-1_27</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities
Popis výsledku v původním jazyce
The results of comparative study on the blended learning concept of two higher education institutions are introduced in the article University of Ostrava, Faculty of education and University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, Czech Republic. Having the research sample of 591 and 466 students of both institutions, the data collected within Moodle and Blackboard LMSs were processed by the method of frequency analysis, structured according six criteria (learners
Název v anglickém jazyce
The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities
Popis výsledku anglicky
The results of comparative study on the blended learning concept of two higher education institutions are introduced in the article University of Ostrava, Faculty of education and University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, Czech Republic. Having the research sample of 591 and 466 students of both institutions, the data collected within Moodle and Blackboard LMSs were processed by the method of frequency analysis, structured according six criteria (learners
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
In: Cheung S., Kwok L., Shang J., Wang A., Kwan R. (eds) Blended Learning: Aligning Theory with Practices.
ISBN
978-3-319-41165-1
ISSN
—
e-ISSN
1741-8089
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
302-311
Název nakladatele
Springer International Publishing
Místo vydání
China
Místo konání akce
Beijing
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—