Problematika soudobé klavírní hudby a její nastudování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA2101P2G" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A2101P2G - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/publ.htm" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/publ.htm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika soudobé klavírní hudby a její nastudování
Popis výsledku v původním jazyce
Článek nazvaný 'Problematika soudobé klavírní hudby a její nastudování', se zabývá problematikou výuky současné hudby a její prezentaci na veřejnosti. Velká pozornost je v něm věnována zvládnutí paměťové složky a trémy.
Název v anglickém jazyce
The Questions of Study in Contemporary Piano Music
Popis výsledku anglicky
The article “The Questions of Study in Contemporary Piano Music“, deals with contemporary music training and its general performance on the stage. The main focus is on memory and stage fright problems.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60401 - Arts, Art history
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Svazek periodika
1.
Číslo periodika v rámci svazku
13.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
14-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—