Inner Game as a Support of Flow in Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901P1K" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901P1K - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-73210-7" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-73210-7</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-73210-7" target="_blank" >10.1007/978-3-319-73210-7</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Inner Game as a Support of Flow in Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Pokiaľ vyslovíme slovo hra, nemyslíme len na hru detskú alebo spoločenskú, ale môžeme uvádzať hru v zmysle ?riešenia? zložitej, niekedy aj riskantnej situácie. Aj túto činnosť môžu vnímať jedinci ako ?hranie sa?. Hra má jednoznačne určený cieľ. Smeruje k nemu aktivita jedinca. Má stanovené pevné pravidlá, čo sa smie, nesmie robiť, čo je a nie je dovolené, vyžaduje si od účastníka určité schopnosti a dovednosti. Hra poskytuje spätnú väzbu (feed-back) a toto všetko podporuje fakt, že jej účastníci sa ľahšie ponoria do ?hrania - vzdelávania? a zabúdajú aj na problémové záležitosti. S tým, na čom pracujú, splývajú. Prežívajú stav flow.
Název v anglickém jazyce
Inner Game as a Support of Flow in Learning
Popis výsledku anglicky
Pokiaľ vyslovíme slovo hra, nemyslíme len na hru detskú alebo spoločenskú, ale môžeme uvádzať hru v zmysle ?riešenia? zložitej, niekedy aj riskantnej situácie. Aj túto činnosť môžu vnímať jedinci ako ?hranie sa?. Hra má jednoznačne určený cieľ. Smeruje k nemu aktivita jedinca. Má stanovené pevné pravidlá, čo sa smie, nesmie robiť, čo je a nie je dovolené, vyžaduje si od účastníka určité schopnosti a dovednosti. Hra poskytuje spätnú väzbu (feed-back) a toto všetko podporuje fakt, že jej účastníci sa ľahšie ponoria do ?hrania - vzdelávania? a zabúdajú aj na problémové záležitosti. S tým, na čom pracujú, splývajú. Prežívajú stav flow.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teaching and Learning in a Digital World,Proceedings of the 20th International Conference on Interactive Collaborative Learning ? Volume 1
ISBN
978-3-319-73210-7
ISSN
2194-5357
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
806-812
Název nakladatele
Springer International Publishing AG
Místo vydání
—
Místo konání akce
Budapest
Datum konání akce
27. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—