Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inner Game as a Support of Flow in Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901P1K" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901P1K - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-73210-7" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-73210-7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-73210-7" target="_blank" >10.1007/978-3-319-73210-7</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inner Game as a Support of Flow in Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokiaľ vyslovíme slovo hra, nemyslíme len na hru detskú alebo spoločenskú, ale môžeme uvádzať hru v zmysle ?riešenia? zložitej, niekedy aj riskantnej situácie. Aj túto činnosť môžu vnímať jedinci ako ?hranie sa?. Hra má jednoznačne určený cieľ. Smeruje k nemu aktivita jedinca. Má stanovené pevné pravidlá, čo sa smie, nesmie robiť, čo je a nie je dovolené, vyžaduje si od účastníka určité schopnosti a dovednosti. Hra poskytuje spätnú väzbu (feed-back) a toto všetko podporuje fakt, že jej účastníci sa ľahšie ponoria do ?hrania - vzdelávania? a zabúdajú aj na problémové záležitosti. S tým, na čom pracujú, splývajú. Prežívajú stav flow.

  • Název v anglickém jazyce

    Inner Game as a Support of Flow in Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Pokiaľ vyslovíme slovo hra, nemyslíme len na hru detskú alebo spoločenskú, ale môžeme uvádzať hru v zmysle ?riešenia? zložitej, niekedy aj riskantnej situácie. Aj túto činnosť môžu vnímať jedinci ako ?hranie sa?. Hra má jednoznačne určený cieľ. Smeruje k nemu aktivita jedinca. Má stanovené pevné pravidlá, čo sa smie, nesmie robiť, čo je a nie je dovolené, vyžaduje si od účastníka určité schopnosti a dovednosti. Hra poskytuje spätnú väzbu (feed-back) a toto všetko podporuje fakt, že jej účastníci sa ľahšie ponoria do ?hrania - vzdelávania? a zabúdajú aj na problémové záležitosti. S tým, na čom pracujú, splývajú. Prežívajú stav flow.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Teaching and Learning in a Digital World,Proceedings of the 20th International Conference on Interactive Collaborative Learning ? Volume 1

  • ISBN

    978-3-319-73210-7

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    806-812

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing AG

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Budapest

  • Datum konání akce

    27. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku