Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

USING THE TABLET AS A TOOL FOR RECORDING AND PROCESSING PUPILS EXPERIMENT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901WJ3" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901WJ3 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    USING THE TABLET AS A TOOL FOR RECORDING AND PROCESSING PUPILS EXPERIMENT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mobilní technologie mají velký potenciál k využití ve výuce přírodovědných předmětů. Článek se věnuje možnostem mobilních dotykových zařízení při provádění žákovského experimentu. Jsou zde popsány způsoby didaktického využití jednotlivých funkcí videoeditačního nástroje na tabletu. Demonstrována je konkrétní ukázka vyučovací hodiny fyziky u žáků ve věku 12-14 let a tablet je zde využit jako nástroj vytvoření zápisu o průběhu celého experimentu. Diskotovány jsou výhody a nevýhody takového využití a také další možnosti s ohledem na další technologický vývoj.

  • Název v anglickém jazyce

    USING THE TABLET AS A TOOL FOR RECORDING AND PROCESSING PUPILS EXPERIMENT

  • Popis výsledku anglicky

    Mobilní technologie mají velký potenciál k využití ve výuce přírodovědných předmětů. Článek se věnuje možnostem mobilních dotykových zařízení při provádění žákovského experimentu. Jsou zde popsány způsoby didaktického využití jednotlivých funkcí videoeditačního nástroje na tabletu. Demonstrována je konkrétní ukázka vyučovací hodiny fyziky u žáků ve věku 12-14 let a tablet je zde využit jako nástroj vytvoření zápisu o průběhu celého experimentu. Diskotovány jsou výhody a nevýhody takového využití a také další možnosti s ohledem na další technologický vývoj.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED Proceedings

  • ISBN

    978-84-697-9480-7

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    4181-4185

  • Název nakladatele

    IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION & DEVELOPMENT, LAURI VOLPI 6, VALENICA, BURJASSOT 46100, SPAIN

  • Místo vydání

    Valencia, Spain

  • Místo konání akce

    Valencia, Spain

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000447408804035