Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA200250Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A200250Q - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323" target="_blank" >https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Pro úspěšnou realizaci společného vzdělávání je mimo jiné důležité analyzovat a vypracovat strategie k podpoře učení žáků při respektování jejich individuálních potřeb. Realizované empirické šetření umožnilo zachytit formy a zdroje podpor učení, které poskytují učitelé žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí. Z kvalitativní obsahové analýzy individuálních interview s šesti učiteli 1. st. ZŠ byly generovány čtyři základní scaffoldingové formy podpory učení: individuální, sociální, emoční a vizuální. Klíčová slova: společné vzdělávání, žák se sociálním znevýhodněním, podpora učení, scaffolding, individuální scaffolding, sociální scaffolding, emoční scaffolding, vizuální scaffolding.
Název v anglickém jazyce
Teaching Support pupils in inclusive education in the primary school
Popis výsledku anglicky
For successful implementation of joint learning, it is important, among other things, to analyze and develop strategies to support pupils' learning while respecting their individual needs. The empirical survey made it possible to capture the forms and sources of learning support provided by teachers to pupils from socially disadvantaged backgrounds. From the qualitative content analysis of individual interviews with six first-grade teachers. Primary schools have generated four basic scaffolding forms of learning support: individual, social, emotional and visual. Keywords: joint learning, socially disadvantaged pupil, learning support, scaffolding, individual scaffolding, social scaffolding, emotional scaffolding, visual scaffolding.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání?
ISBN
978-80-7510-381-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
104
Strana od-do
34-42
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava 2019
Místo konání akce
Opava
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—