Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA200250Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A200250Q - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323" target="_blank" >https://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora učení žáků ve společném vzdělávání na 1.stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro úspěšnou realizaci společného vzdělávání je mimo jiné důležité analyzovat a vypracovat strategie k podpoře učení žáků při respektování jejich individuálních potřeb. Realizované empirické šetření umožnilo zachytit formy a zdroje podpor učení, které poskytují učitelé žákům ze sociálně znevýhodněného prostředí. Z kvalitativní obsahové analýzy individuálních interview s šesti učiteli 1. st. ZŠ byly generovány čtyři základní scaffoldingové formy podpory učení: individuální, sociální, emoční a vizuální. Klíčová slova: společné vzdělávání, žák se sociálním znevýhodněním, podpora učení, scaffolding, individuální scaffolding, sociální scaffolding, emoční scaffolding, vizuální scaffolding.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Support pupils in inclusive education in the primary school

  • Popis výsledku anglicky

    For successful implementation of joint learning, it is important, among other things, to analyze and develop strategies to support pupils' learning while respecting their individual needs. The empirical survey made it possible to capture the forms and sources of learning support provided by teachers to pupils from socially disadvantaged backgrounds. From the qualitative content analysis of individual interviews with six first-grade teachers. Primary schools have generated four basic scaffolding forms of learning support: individual, social, emotional and visual. Keywords: joint learning, socially disadvantaged pupil, learning support, scaffolding, individual scaffolding, social scaffolding, emotional scaffolding, visual scaffolding.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání?

  • ISBN

    978-80-7510-381-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    104

  • Strana od-do

    34-42

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava 2019

  • Místo konání akce

    Opava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku