Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam interpretačních soutěží a jejich vliv na vzdělávání žáků základních uměleckých škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA21023IE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A21023IE - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/publ.htm" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/publ.htm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam interpretačních soutěží a jejich vliv na vzdělávání žáků základních uměleckých škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá problematikou interpretačních soutěží a jejich vzdělávacím přínosem žákům ZUŠ. Poukazuje na jejich důležitost v pedagogickém procesu základního uměleckého školství a upozorňuje na možná rizika v případě nepochopení cílů a filozofie soutěží pedagogy a řediteli ZUŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of interpretive competitions and their influence on the education of pupils of primary art schools

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with the problems of interpretation competitions and their educational contribution to pupils of the school. It points to their importance in the pedagogical process of basic artistic education and draws attention to possible risks in case of misunderstanding of the objectives and philosophy of competitions by educators and director of the school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60400 - Arts (arts, history of arts, performing arts, music)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Teoretické reflexe hudební výchovy

  • ISSN

    1803-1331

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    18-24

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus