Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA2302AOQ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A2302AOQ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://library.iated.org/view/KLUBAL2021CAT" target="_blank" >https://library.iated.org/view/KLUBAL2021CAT</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.0850" target="_blank" >10.21125/edulearn.2021.0850</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Model SAMR (Substitution, Augmentation, Modification, Redefinition) popisuje postupnou integraci technologií a její dopad na vzdělávací cíle ve čtyřech fázích. V tomto příspěvku jsme se zaměřili na analýzu jednotlivých etap modelu SAMR s ohledem na využívání technologií žáky a učiteli v distančním vzdělávání. Hlavní oblastí analýzy byly webové aplikace, které jsou multiplatformní a umožňují jejich využití na různých typech zařízení. Webové aplikace jsme zařadili do jednotlivých etap modelu SAMR. Pro analýzu byla použita statistická data škol, které v době krize COVID využívaly výukové nástroje Google. Výzkumný vzorek zahrnoval 4 školy, 854 žáků a 73 učitelů. Statistiky ukazují výrazně vyšší podíl využívání mobilních zařízení na straně žáků a naopak stolních zařízení na straně učitelů. To pak způsobuje rozdílný pohled na využívání technologií při samostudiu. Výstupem příspěvku je kategorizace webových aplikací z hlediska interakce učitel-žák, možnosti práce na různých typech zařízení a dostupnosti mobilních aplikací v různých fázích modelu SAMR. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

  • Název v anglickém jazyce

    CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL

  • Popis výsledku anglicky

    Model SAMR (Substitution, Augmentation, Modification, Redefinition) popisuje postupnou integraci technologií a její dopad na vzdělávací cíle ve čtyřech fázích. V tomto příspěvku jsme se zaměřili na analýzu jednotlivých etap modelu SAMR s ohledem na využívání technologií žáky a učiteli v distančním vzdělávání. Hlavní oblastí analýzy byly webové aplikace, které jsou multiplatformní a umožňují jejich využití na různých typech zařízení. Webové aplikace jsme zařadili do jednotlivých etap modelu SAMR. Pro analýzu byla použita statistická data škol, které v době krize COVID využívaly výukové nástroje Google. Výzkumný vzorek zahrnoval 4 školy, 854 žáků a 73 učitelů. Statistiky ukazují výrazně vyšší podíl využívání mobilních zařízení na straně žáků a naopak stolních zařízení na straně učitelů. To pak způsobuje rozdílný pohled na využívání technologií při samostudiu. Výstupem příspěvku je kategorizace webových aplikací z hlediska interakce učitel-žák, možnosti práce na různých typech zařízení a dostupnosti mobilních aplikací v různých fázích modelu SAMR. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDULEARN21 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-31267-2

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    4020-4023

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Online

  • Místo konání akce

    Online

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku