Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvoření slov a stavba slova ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F21%3AA2202AY5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/21:A2202AY5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvoření slov a stavba slova ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá pojetím témat slovotvorných a stavby slova ve výuce českého jazyka na ZŠ, zejména na 2. stupni (se vstupními informacemi o pojetí na 1. stupni). Vychází z analýzy příslušných kapitol učebnic českého jazyka nakladatelství Nová škola, SPN a Fraus a blíže se pak zaměřuje na jednotlivé uzlové body, jež s problematikou souvisejí a jsou v učebnicích pojímány různorodě jak ve srovnání učebnicových řad, tak také jednotlivých ročníků a jeví se jako potenciálně problematické, obtížné apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Word Formation and Word Structure in the Czech Language Teaching at the 2nd Level of Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the concept of word-formation topics and word structure in the teaching of the Czech language at primary school, especially at the 2nd level (with input information about the concept at the 1st level). It is based on the analysis of the relevant chapters of Czech language textbooks published by Nová škola, SPN and Fraus and focuses on individual nodal points that are related to the issue and are conceived in various ways in textbooks and appear to be potentially problematic, difficult, etc.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Čeština v edukaci: lingvistika a didaktika

  • ISBN

    978-80-7599-258-1

  • Počet stran výsledku

    36

  • Strana od-do

    31-66

  • Počet stran knihy

    212

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly