Trajektorie badatelského směřování doktorských studentek/studentů v oblasti hudební teorie a pedagogiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2402IDP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2402IDP - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/" target="_blank" >https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trajektorie badatelského směřování doktorských studentek/studentů v oblasti hudební teorie a pedagogiky
Popis výsledku v původním jazyce
Studie přináší poučení v oblasti teoretické, zde jde především o definování koncepce a systematiky doktorského studia v oboru hudební teorie a pedagogika (cíl, těžiště kurikula a profil absolventky/absolventa). Dále vystihuje podstatu a analyzuje standardní a žádoucí trajektorie badatelského směřování doktorandek/doktorandů v procesu jejich odborného i osobnostního zrání. A především prostřednictvím kasuistiky (vybráno z úspěšných disertačních prací, z nichž mnohé byly vydány tiskem jako odborné monografie) popisuje obvyklé typy efektivního hudebně-pedagogického výzkumu mladých doktorských badatelek/badatelů.
Název v anglickém jazyce
Trajectory of research direction of doctoral students in the field of music theory and pedagogy (characteristics, analysis and case studies, including the usual types of successful music pedagogical research)
Popis výsledku anglicky
The study provides lessons in the theoretical field, it is mainly about defining the concept and system of doctoral studies in the field of music theory and pedagogy (goal, curriculum focus and profile of the graduate). It also captures the essence and analyzes the standard and desirable trajectories of the research direction of doctoral students in the process of their professional and personal maturation. And mainly through case studies (selected from successful dissertations, many of which have been published in the press as professional monographs), he describes the usual types of effective music-pedagogical research of young doctoral researchers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teorie a praxe hudební výchovy VII
ISBN
978-80-7603-298-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
15-28
Název nakladatele
Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 11. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—