Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trajektorie badatelského směřování doktorských studentek/studentů v oblasti hudební teorie a pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2402IDP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2402IDP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/" target="_blank" >https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trajektorie badatelského směřování doktorských studentek/studentů v oblasti hudební teorie a pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie přináší poučení v oblasti teoretické, zde jde především o definování koncepce a systematiky doktorského studia v oboru hudební teorie a pedagogika (cíl, těžiště kurikula a profil absolventky/absolventa). Dále vystihuje podstatu a analyzuje standardní a žádoucí trajektorie badatelského směřování doktorandek/doktorandů v procesu jejich odborného i osobnostního zrání. A především prostřednictvím kasuistiky (vybráno z úspěšných disertačních prací, z nichž mnohé byly vydány tiskem jako odborné monografie) popisuje obvyklé typy efektivního hudebně-pedagogického výzkumu mladých doktorských badatelek/badatelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Trajectory of research direction of doctoral students in the field of music theory and pedagogy (characteristics, analysis and case studies, including the usual types of successful music pedagogical research)

  • Popis výsledku anglicky

    The study provides lessons in the theoretical field, it is mainly about defining the concept and system of doctoral studies in the field of music theory and pedagogy (goal, curriculum focus and profile of the graduate). It also captures the essence and analyzes the standard and desirable trajectories of the research direction of doctoral students in the process of their professional and personal maturation. And mainly through case studies (selected from successful dissertations, many of which have been published in the press as professional monographs), he describes the usual types of effective music-pedagogical research of young doctoral researchers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Teorie a praxe hudební výchovy VII

  • ISBN

    978-80-7603-298-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    15-28

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku