Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F23%3AA2402N03" target="_blank" >RIV/61988987:17450/23:A2402N03 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2023/11/03_Burkovicova_Fodorova.pdf" target="_blank" >https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2023/11/03_Burkovicova_Fodorova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem textu je představit výsledky kvalitativního výzkumu sociálních problémů. současných rodin, které identifikovaly učitelky (41/100 %) a které měly přímý či nepřímý dopad na předškolní děti v mateřských školách. Použitou metodou byl polostrukturovaný rozhovor. Ve výpovědích získaných od respondentek byly identifikovány následující kódy: vliv informačních a komunikačních technologií, postoj rodičů k učitelce, segregace dětí ze strany rodičů, individualita dítěte, život v mateřské škole, nedostatek autority. učitele u rodičů, rodič ve finančních problémech, pedagogická diagnostika, charakter rodinného života , nedostatečná autorita rodičů vůči dítěti, mimořádný průběh života, vliv návykových látek. látek, vzdělání a informovanost učitelů, životní styl rodičů. V každém kódu je pojem, kategorie, její charakteristika a dimenze vlastnosti byly identifikovány.
Název v anglickém jazyce
Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers
Popis výsledku anglicky
Cílem textu je představit výsledky kvalitativního výzkumu sociálních problémů. současných rodin, které identifikovaly učitelky (41/100 %) a které měly přímý či nepřímý dopad na předškolní děti v mateřských školách. Použitou metodou byl polostrukturovaný rozhovor. Ve výpovědích získaných od respondentek byly identifikovány následující kódy: vliv informačních a komunikačních technologií, postoj rodičů k učitelce, segregace dětí ze strany rodičů, individualita dítěte, život v mateřské škole, nedostatek autority. učitele u rodičů, rodič ve finančních problémech, pedagogická diagnostika, charakter rodinného života , nedostatečná autorita rodičů vůči dítěti, mimořádný průběh života, vliv návykových látek. látek, vzdělání a informovanost učitelů, životní styl rodičů. V každém kódu je pojem, kategorie, její charakteristika a dimenze vlastnosti byly identifikovány.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference proceedings international scientific cinference
ISBN
978-80-87291-34-4
ISSN
2788-2012
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
21-31
Název nakladatele
Vysoká škola Prigo
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Frenštát pod Radhoštěm
Datum konání akce
1. 1. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—