Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F23%3AA2402N03" target="_blank" >RIV/61988987:17450/23:A2402N03 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2023/11/03_Burkovicova_Fodorova.pdf" target="_blank" >https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2023/11/03_Burkovicova_Fodorova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem textu je představit výsledky kvalitativního výzkumu sociálních problémů. současných rodin, které identifikovaly učitelky (41/100 %) a které měly přímý či nepřímý dopad na předškolní děti v mateřských školách. Použitou metodou byl polostrukturovaný rozhovor. Ve výpovědích získaných od respondentek byly identifikovány následující kódy: vliv informačních a komunikačních technologií, postoj rodičů k učitelce, segregace dětí ze strany rodičů, individualita dítěte, život v mateřské škole, nedostatek autority. učitele u rodičů, rodič ve finančních problémech, pedagogická diagnostika, charakter rodinného života , nedostatečná autorita rodičů vůči dítěti, mimořádný průběh života, vliv návykových látek. látek, vzdělání a informovanost učitelů, životní styl rodičů. V každém kódu je pojem, kategorie, její charakteristika a dimenze vlastnosti byly identifikovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Current social problems of families with children in preschool educaion identified by kindergarten teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem textu je představit výsledky kvalitativního výzkumu sociálních problémů. současných rodin, které identifikovaly učitelky (41/100 %) a které měly přímý či nepřímý dopad na předškolní děti v mateřských školách. Použitou metodou byl polostrukturovaný rozhovor. Ve výpovědích získaných od respondentek byly identifikovány následující kódy: vliv informačních a komunikačních technologií, postoj rodičů k učitelce, segregace dětí ze strany rodičů, individualita dítěte, život v mateřské škole, nedostatek autority. učitele u rodičů, rodič ve finančních problémech, pedagogická diagnostika, charakter rodinného života , nedostatečná autorita rodičů vůči dítěti, mimořádný průběh života, vliv návykových látek. látek, vzdělání a informovanost učitelů, životní styl rodičů. V každém kódu je pojem, kategorie, její charakteristika a dimenze vlastnosti byly identifikovány.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference proceedings international scientific cinference

  • ISBN

    978-80-87291-34-4

  • ISSN

    2788-2012

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    21-31

  • Název nakladatele

    Vysoká škola Prigo

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Frenštát pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    1. 1. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku