Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čítanka pro teenagery aneb Kapuce od mikiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA2502NE0" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A2502NE0 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ucebnice.fraus.cz/cs/cesky-jazyk-a-literatura/o-casopise" target="_blank" >https://ucebnice.fraus.cz/cs/cesky-jazyk-a-literatura/o-casopise</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čítanka pro teenagery aneb Kapuce od mikiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci projektu Kapuce od mikiny vznikla kniha 15 povídek pro dospívající čtenáře a metodická příručka k této knize. Obě publikace se staly základem pro čtenářské lekce na základních školách a semináře práce s uměleckým textem pro vysokoškolské studenty. Povídkový soubor přináší aktuální témata, svou formou i zpracováním se snaží čtenáře zaujmout a motivovat ke čtení. Využití povídek ve výuce napomáhá zpracovaná metodika vycházející z metod kritického myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    A Reader Book for Teenagers aka The Sweatshirt Hood

  • Popis výsledku anglicky

    A book of 15 short stories for teenage readers and a methodical guide to this book were created in project The Sweatshirt Hood. Both publications became the basis for reading lessons in elementary schools and seminars on working with artistic text for university students. The collection of short stories presents current topics, and with its form and processing, it tries to interest the reader and motivate them to read. The use of short stories in teaching is supported by a developed methodology based on methods of critical thinking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Český jazyk a literatura

  • ISSN

    0009-0786

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    105-110

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus