Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PLAYFULNESS AND CREATIVE FREEDOM. INNOVATIVE APPROACHES IN ART EDUCATION BY BRUNY MUNARI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039EP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039EP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ku.sk/fakulty-katolickej-univerzity/pedagogicka-fakulta/katedry/katedra-specialnej-pedagogiky/publikacie/" target="_blank" >https://www.ku.sk/fakulty-katolickej-univerzity/pedagogicka-fakulta/katedry/katedra-specialnej-pedagogiky/publikacie/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Hravosť a tvorivá sloboda. Inovatívne prístupy v umeleckom vzdelávaní Bruna Munariho.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok prezentuje filozofiu vzdelávania Bruna Munariho, talianskehoumelca, dizajnéra a pedagóga. Poukazuje na jeho tvorbu a možnostiaplikácie jeho prístupu do umeleckého vzdelávania v školskom prostredí iprostredí galérii. Munariho metódy zdôrazňujú význam hry,experimentovania. Podporujú tvorivosť tým, že umožňujú skúmať materiálya nápady bez vopred stanovených výsledkov, kde je proces rovnako dôležitýako produkt. Jednu z metód sme aplikovali v rámci diplomovej práce, ale ajv rámci prípravy budúcich výtvarných pedagógov v predmetoch galerijnáedukácia a didaktika výtvarnej výchovy. Výsledky pozorovania prezentujemev poslednej kapitole.

  • Název v anglickém jazyce

    PLAYFULNESS AND CREATIVE FREEDOM. INNOVATIVE APPROACHES IN ART EDUCATION BY BRUNY MUNARI

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the educational philosophy of Bruno Munari, Italianartist, designer and educator. It highlights his work and the possibilities ofapplying his approach to art education in school and gallery settings.Munari's methods emphasise the importance of play, experimentation. Theyencourage creativity by allowing the exploration of materials and ideaswithout predetermined outcomes, where the process is as important as theproduct. One of the methods was applied in our thesis, but also in the trainingof future art educators in the subjects of gallery education and didactics ofart education. We present the results of the observation in the last chapter.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60500 - Other Humanities and the Arts

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Galerium I. Vedecký zborník z kolokvia

  • ISBN

    978-80-561-1121-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    122-140

  • Název nakladatele

    VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok

  • Datum konání akce

    28. 6. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku