"Four Columns" of Education and Foreign Language Coursebook
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F99%3A00000044" target="_blank" >RIV/61988987:17450/99:00000044 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
"Četyre stolpa" obrazovanija i učebnik inostrannogo jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Při gumanizacii inojazyčnogo obrazovanija važno učityvať četyre jeho relevantnyje storony: poznavatělnuju dějatělnostnuju socialo-etičeskuju, ekzistencialnuju.
Název v anglickém jazyce
"Four Columns" of Education and Foreign Language Coursebook
Popis výsledku anglicky
Humanistic approaches to teaching and learning foreign languages should consider four relevant aspects of education: cognitive, operational, social-ethical, and existential.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MAPRJAL, Vystoupení členů katedry rustistiky na IX. mezinárodním kongresu
ISBN
80-7042-535-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Filozofická fakulta Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—