Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Drive Dynamic Analysis - the Key to Optimal Drive Performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17610%2F14%3AA1501BEJ" target="_blank" >RIV/61988987:17610/14:A1501BEJ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Drive Dynamic Analysis - the Key to Optimal Drive Performance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents concept and application of mathematical and simulation model of variable-speed drives (hereafter VSD or VSDs). The models were/are used in rolling mills engineering, commissioning and maintenance. The VSDs are the main actuators there.In order to reach optimal performance in terms of material tolerances, wear and tear, and reliability it is necessary to have good VSD control which meets not only technology targets but also properties of the VSD mechanical train (set of motor rotors,shafts, gear boxes, couplings, clutches, spindles, working and backup rolls, etc.).

  • Název v anglickém jazyce

    Drive Dynamic Analysis - the Key to Optimal Drive Performance

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents concept and application of mathematical and simulation model of variable-speed drives (hereafter VSD or VSDs). The models were/are used in rolling mills engineering, commissioning and maintenance. The VSDs are the main actuators there.In order to reach optimal performance in terms of material tolerances, wear and tear, and reliability it is necessary to have good VSD control which meets not only technology targets but also properties of the VSD mechanical train (set of motor rotors,shafts, gear boxes, couplings, clutches, spindles, working and backup rolls, etc.).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0070" target="_blank" >ED1.1.00/02.0070: Centrum excelence IT4Innovations</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Applied Mechanics and Materials

  • ISSN

    1660-9336

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    611

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    208-215

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus