How precise is the Kinect?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17610%2F16%3AA1701LYE" target="_blank" >RIV/61988987:17610/16:A1701LYE - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How precise is the Kinect?
Popis výsledku v původním jazyce
Kinect devices works as input device to control computer games by movements of your body parts. It could be also used as a localisation and mapping device. Let?s have a look to its preciseness and try to determine if we can use it as a universal remote controller to autonomous robots.
Název v anglickém jazyce
How precise is the Kinect?
Popis výsledku anglicky
Kinect devices works as input device to control computer games by movements of your body parts. It could be also used as a localisation and mapping device. Let?s have a look to its preciseness and try to determine if we can use it as a universal remote controller to autonomous robots.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
36th Conference on Geometry and Graphics
ISBN
978-80-7464-874-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
199-206
Název nakladatele
Proceedings od the Czech-Slovak Conference on Geometry and Graphics
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—