Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pravděpodobnostní řešení šíření únavové trhliny s využitím Přímého Determinovaného Pravděpodobnostního Výpočtu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F08%3A00019953" target="_blank" >RIV/61989100:27120/08:00019953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Využití metody Přímého Determinovaného Pravděpodobnostního Výpočtu při posudku spolehlivosti konstrukcí s uvažováním degradačních účinků způsobených únavou základního materiálu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Fatigue cracks appear most frequently in decks of railway or road bridges. The fatigue cracks may appear easily because each normal force represents one loading cycle. The loading effects are more evident if the construction element is located close to the point of loading application. An example of the probabilistic calculation will be shown in a longitudinal beam of a railway bridge as applications of the software ProbCalc using Direct Determined Fully Probabilistic Method (DDFPM).

  • Název v anglickém jazyce

    Využití metody Přímého Determinovaného Pravděpodobnostního Výpočtu při posudku spolehlivosti konstrukcí s uvažováním degradačních účinků způsobených únavou základního materiálu

  • Popis výsledku anglicky

    Fatigue cracks appear most frequently in decks of railway or road bridges. The fatigue cracks may appear easily because each normal force represents one loading cycle. The loading effects are more evident if the construction element is located close to the point of loading application. An example of the probabilistic calculation will be shown in a longitudinal beam of a railway bridge as applications of the software ProbCalc using Direct Determined Fully Probabilistic Method (DDFPM).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DYN-WIND'2008: Dynamika stavebných a dopravných konštrukcií

  • ISBN

    978-80-8070-827-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Stavebná fakulta, Žilinská univerzita v Žiline, Slovensko

  • Místo vydání

    Papradno, Podjavorník, Slovensko

  • Místo konání akce

    Papradno, Podjavorník, Slovensko

  • Datum konání akce

    26. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku