Pravděpodobnostní řešení šíření únavové trhliny s využitím Přímého Determinovaného Pravděpodobnostního Výpočtu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F08%3A00019953" target="_blank" >RIV/61989100:27120/08:00019953 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Využití metody Přímého Determinovaného Pravděpodobnostního Výpočtu při posudku spolehlivosti konstrukcí s uvažováním degradačních účinků způsobených únavou základního materiálu
Popis výsledku v původním jazyce
Fatigue cracks appear most frequently in decks of railway or road bridges. The fatigue cracks may appear easily because each normal force represents one loading cycle. The loading effects are more evident if the construction element is located close to the point of loading application. An example of the probabilistic calculation will be shown in a longitudinal beam of a railway bridge as applications of the software ProbCalc using Direct Determined Fully Probabilistic Method (DDFPM).
Název v anglickém jazyce
Využití metody Přímého Determinovaného Pravděpodobnostního Výpočtu při posudku spolehlivosti konstrukcí s uvažováním degradačních účinků způsobených únavou základního materiálu
Popis výsledku anglicky
Fatigue cracks appear most frequently in decks of railway or road bridges. The fatigue cracks may appear easily because each normal force represents one loading cycle. The loading effects are more evident if the construction element is located close to the point of loading application. An example of the probabilistic calculation will be shown in a longitudinal beam of a railway bridge as applications of the software ProbCalc using Direct Determined Fully Probabilistic Method (DDFPM).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DYN-WIND'2008: Dynamika stavebných a dopravných konštrukcií
ISBN
978-80-8070-827-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Stavebná fakulta, Žilinská univerzita v Žiline, Slovensko
Místo vydání
Papradno, Podjavorník, Slovensko
Místo konání akce
Papradno, Podjavorník, Slovensko
Datum konání akce
26. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—