Využití systému hospodaření s vozovkou na poddolovaném území
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F09%3A00021589" target="_blank" >RIV/61989100:27120/09:00021589 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití systému hospodaření s vozovkou na poddolovaném území
Popis výsledku v původním jazyce
Plánování údržby a opravy komunikací je velmi komplikovaný proces, který je závislý na mnoha faktorech. Článek pojednává o návrhu plánu údržby a oprav silnic v oblastech ovlivněných účinky poddolování. V těchto územích na silnice působí kromě účinků dopravy a povětrnostních vlivů také vlivy důlní. Ty se nejčastěji na vozovkách projevují deformacemi, poklesy, či trhlinami. Pomocí systému hospodaření s vozovkou lze údržbu silnic plánovat efektivně. Na základě vstupních údajů můžeme naplánovat komplexní údržbové práce pro vybrané úseky silnic, či pro celou síť silnic, na zvolené návrhové období. V příspěvku jsou zpracovány úseky silnic III. třídy a II. třídy v okrese Karviná s aktivními projevy důlní činnosti. Na tomto úseku je vypracován návrh technologií, finanční plán a rozpočet za pomocí softwaru RoSy.
Název v anglickém jazyce
Pavement Management System Usage on Undermined Area
Popis výsledku anglicky
Roads maintenance planning is very complicated process which is depending on several factors. The paper deals with planning roads maintenance in areas affected by undermining. The roads are affected by transport, climatic influences and by effects of deep mining in these areas. These effects are mostly shown by deformations, roads decline or by gaps. Thanks to pavement management system it is possible to planed roads maintenance effectively. Based on inputs, we can design complex maintenance of only onepart of the road, or of the all roads net, for example in one district. The plan could be done on chosen design period. In paper there are processed parts of the 3rd class and 2nd class roads in Karviná district, where are the undermining effects. On this roads part is made technologies design, financial plan and budget by the RoSy software.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Juniorstav 2009
ISBN
978-80-214-3810-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
4. 2. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—