Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití systému hospodaření s vozovkou na poddolovaném území

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F09%3A00021589" target="_blank" >RIV/61989100:27120/09:00021589 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití systému hospodaření s vozovkou na poddolovaném území

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Plánování údržby a opravy komunikací je velmi komplikovaný proces, který je závislý na mnoha faktorech. Článek pojednává o návrhu plánu údržby a oprav silnic v oblastech ovlivněných účinky poddolování. V těchto územích na silnice působí kromě účinků dopravy a povětrnostních vlivů také vlivy důlní. Ty se nejčastěji na vozovkách projevují deformacemi, poklesy, či trhlinami. Pomocí systému hospodaření s vozovkou lze údržbu silnic plánovat efektivně. Na základě vstupních údajů můžeme naplánovat komplexní údržbové práce pro vybrané úseky silnic, či pro celou síť silnic, na zvolené návrhové období. V příspěvku jsou zpracovány úseky silnic III. třídy a II. třídy v okrese Karviná s aktivními projevy důlní činnosti. Na tomto úseku je vypracován návrh technologií, finanční plán a rozpočet za pomocí softwaru RoSy.

  • Název v anglickém jazyce

    Pavement Management System Usage on Undermined Area

  • Popis výsledku anglicky

    Roads maintenance planning is very complicated process which is depending on several factors. The paper deals with planning roads maintenance in areas affected by undermining. The roads are affected by transport, climatic influences and by effects of deep mining in these areas. These effects are mostly shown by deformations, roads decline or by gaps. Thanks to pavement management system it is possible to planed roads maintenance effectively. Based on inputs, we can design complex maintenance of only onepart of the road, or of the all roads net, for example in one district. The plan could be done on chosen design period. In paper there are processed parts of the 3rd class and 2nd class roads in Karviná district, where are the undermining effects. On this roads part is made technologies design, financial plan and budget by the RoSy software.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Juniorstav 2009

  • ISBN

    978-80-214-3810-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    4. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku