Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Verification of Stress State in the Lower Part of the Steel Bridge Detail

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F24%3A10256710" target="_blank" >RIV/61989100:27120/24:10256710 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85215938511&origin=recordpage" target="_blank" >https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85215938511&origin=recordpage</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.prostr.2024.09.001" target="_blank" >10.1016/j.prostr.2024.09.001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Verification of Stress State in the Lower Part of the Steel Bridge Detail

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution studies a stress state in a detail of the tension flange of the stringer at the point of connection of the cross member in the steel part of the steel-concrete bridge. The uFEM software was used for the numerical calculation of the analysed structural element using the finite element method. The model combines two phases, one focusing on the global analysis of the structure and the other focusing on the critical detail of the structure. Obtained results are used as basis for decision on use of simplified analytical approach for investigation of fatigue behavior of the studied detail of the load-bearing system of the analyzed highway steel-concrete bridge.

  • Název v anglickém jazyce

    Verification of Stress State in the Lower Part of the Steel Bridge Detail

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution studies a stress state in a detail of the tension flange of the stringer at the point of connection of the cross member in the steel part of the steel-concrete bridge. The uFEM software was used for the numerical calculation of the analysed structural element using the finite element method. The model combines two phases, one focusing on the global analysis of the structure and the other focusing on the critical detail of the structure. Obtained results are used as basis for decision on use of simplified analytical approach for investigation of fatigue behavior of the studied detail of the load-bearing system of the analyzed highway steel-concrete bridge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA21-14886S" target="_blank" >GA21-14886S: Vliv materiálových vlastností vysokopevnostních ocelí na trvanlivost inženýrských staveb a mostů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia Structural Integrity. Volume 63

  • ISBN

  • ISSN

    2452-3216

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    21-26

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Karlov pod Pradědem, Malá Morávka

  • Datum konání akce

    23. 5. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku