Students Challenges and Ways on How To Motivate in Engineering Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F01%3A00000182" target="_blank" >RIV/61989100:27230/01:00000182 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Students Challenges and Ways on How To Motivate in Engineering Education
Popis výsledku v původním jazyce
This paper describes ways of cooperation between the Department of Control Systems and Instrumentation and industry, and with companies representing a main role in industrial automation from the point of view of their contribution to education and ways of motivating students. This cooperation has been developing through the last decade by various means implemented into teaching. One of them is a competition of students from the field of Control Systems and Applied Informatics who present their projects(on an occasion held at the Department), which are leading in their diploma thesis
Název v anglickém jazyce
Students Challenges and Ways on How To Motivate in Engineering Education
Popis výsledku anglicky
This paper describes ways of cooperation between the Department of Control Systems and Instrumentation and industry, and with companies representing a main role in industrial automation from the point of view of their contribution to education and ways of motivating students. This cooperation has been developing through the last decade by various means implemented into teaching. One of them is a competition of students from the field of Control Systems and Applied Informatics who present their projects(on an occasion held at the Department), which are leading in their diploma thesis
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
7th Annual International Conference on Engineering Education
ISBN
58874-091-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
5-8
Název nakladatele
iNEER
Místo vydání
New Jersey
Místo konání akce
Oslo
Datum konání akce
4. 8. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—