Nastavování řídících jednotek zážehových motorů automobilů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F04%3A00020041" target="_blank" >RIV/61989100:27230/04:00020041 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nastavování řídících jednotek zážehových motorů automobilů
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá problematikou nastavování řídicích jednotek zážehových motorů automobilů. V práci je popsána problematika nastavování jednotlivých korekcí, součástí motoru a vlivu nastavení množství paliva a předstihu zážehu na výkon
Název v anglickém jazyce
Setting up spark ignition engine control unit
Popis výsledku anglicky
This paper deals with a problem of setting up the spark ignition car engine control unit by using a dynamometer. It is also described influence of the injection time and ignition advance on the engine power
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
WORKSHOP 2004
ISBN
80-248-0521-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava - Poruba
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
12. 2. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—