Vliv vstupního toku vozidel při návrhu signálního plánu světelně řízené křižovatky ? simulační studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F11%3A86079178" target="_blank" >RIV/61989100:27230/11:86079178 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv vstupního toku vozidel při návrhu signálního plánu světelně řízené křižovatky ? simulační studie
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá experimentálním ověřením vlivu vstupního procesu vozidel na návrh signálního plánu světelně řízené křižovatky. Problém je studován simulačním přístupem na fiktivní zjednodušené křižovatce s využitím software Witness.
Název v anglickém jazyce
Cars Input Process Effect on Proposal of Light Controlled Intersection Control Plan - Simulation Study
Popis výsledku anglicky
The paper deals with an experimental evaluation of the impact of cars input process on proposal of light controlled intersection control plan. The problem is investigated on an imaginary simplified crossroad by using an simulation approach by means of software Witness.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Perners Contact
ISSN
1801-674X
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
65-74
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—