Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh montážní linky pro výrobu zámků zadní autosedačky u programů Alfa

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86083731" target="_blank" >RIV/61989100:27230/12:86083731 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh montážní linky pro výrobu zámků zadní autosedačky u programů Alfa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika výrobní linky pro výrobu zámků zadní autosedačky byla řešena na Katedře obrábění a montáže VŠB TUO ve spolupráci s firmou Brano Group. Po zvážení možných řešení bylo rozhodnuto pro novou linku. Tato linka je určena pro novou zakázku Lancia 846 a Fiat 500. Montážní procesy jsou konečnou fází výrobního procesu, ve kterém dochází k postupnému spojování vyrobených součástí do uzlů, funkčních skupin a celků, až po finální montovaný výrobek, který vyhovuje požadovaným technickým a kvalitativním parametrům. Jsou souhrnem montážních operací, které se realizují v určité technicky a ekonomicky účelné posloupnosti, plně odpovídající předem stanoveným technickým podmínkám. Z hlediska využití pracovního prostoru ve výrobní hale je nová linka umístěna vmístě původní linky. Vše bylo směřováno k tomu, aby výroba a montáž tohoto typu zámku byla v co nejmenším uspořádaném prostoru a především na jednom místě a to i včetně předmontážních operací. Všechny tři typy zámků se budou vyrábět na j

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal assembly line for the production of locks rear seats in programs Alfa

  • Popis výsledku anglicky

    Problems of the production line for the manufacture of locks rear seat was solved at the Department of Machining and Assembly Technical University of Ostrava, in cooperation with Brano Group. After considering possible solutions, it was decided for the new line. This line is designed for a new job Lancia 846 and Fiat 500 Assembly processes are the final stages of the production process, in which there is a gradual joining of parts produced in knots, functional groups and units, to final assembled product that matches the required technical and quality parameters. Are sums of assembly operations, which are implemented in a technically and economically expedient sequences, fully corresponding predetermined technical conditions. As for the use of work space in the production hall is a new unit placed in the original line. Everything was directed to the production and assembly of this type of lock was in the smallest of spaces and especially in one place and also including pre-assembly ope

Klasifikace

  • Druh

    Z<sub>polop</sub> - Poloprovoz

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    007/13-12-2012_P

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Smlouva o užití autorského díla firmou BRANO a.s. se sídlem: Opavská 1000, 747 41 Hradec nad Moravicí IČ: 45193363 DIČ: CZ45193363 zastoupena: Ing. Danielem OTÁHALEM, Ph.D. ? Key account manager V Ostravě dne 14. 9. 2012

  • Ekonomické parametry

    Tato inovace přinese zrychlení výroby z původních 400 kusů zámků za směnu na 1200 kusů. Při zvažování možností řešení byly uvažovány dvě varianty a to pozměnění stávající linky, nebo zhotovení nové linky. V případě zvolení první varianty by byly výhodnénižší náklady na přestavbu a možnost vyrábět více typů zámků na stejné lince. Nevýhodou by však bylo to, že by nedošlo k navýšení výroby zámků za směnu. Společnosti šlo především o zvýšení efektivity výroby, a proto byla vybrána druhá varianta ? zhotovení nové linky. Byla to sice varianta nákladnější, ale vzhledem ke splnění cíle navýšení objemu výroby za směnu, jsou tyto náklady návratné. Odhadová cena navrhované linky v této je 3 miliony Kč. Vzhledem k tomu, že linky jsou dvě, pro pravý a levý typ zámku, je celková odhadovaná cena za nové montážní linky 6 milionů Kč. Návrh nové technologie je přínosný i z hlediska flexibility. V případě potřeby výroby nějakého jiného typově podobného zámku, je možné vyměnit přípravky, či přestavit nýtovací stroj a JUS.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    61989100

  • Název vlastníka

    VŠB - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra obrábění a montáže

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem