Knihovna pro obsluhu pákových vstupních zařízení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F13%3A86086679" target="_blank" >RIV/61989100:27230/13:86086679 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Knihovna pro obsluhu pákových vstupních zařízení
Popis výsledku v původním jazyce
Jedná se o dynamickou knihovnu DLL výrazně usnadňující čtení dat z pákových ovladačů pro osobní počítače (zejména tzv. herní gamepady a joysticky). Podporována jsou vstupní zařízení kompatibilní s DirectInput a Xinput, což jsou prakticky všechna komerčnědostupná zařízení pro Windows. Právě abstrakce nad rozhraními DirectInput i Xinput je velkou výhodou této knihovny ? knihovna sama zařízení rozpozná a vybere vhodný protokol, uživatel knihovny (programátor) pak má k dispozici snadno použitelnou sadu funkcí pro nastavení zařízení a čtení požadovaných dat. Číst je možno data všech analogových os, tlačítek i dalších standardních ovládacích prvků. Knihovnu je možno využít v libovolném vývojovém prostředí umožňujícím využití DLL knihoven, např. Visual Basic, Visual C#, Visual C++, Matlab, LabVIEW atd.
Název v anglickém jazyce
Library for joystick-like input device
Popis výsledku anglicky
This dynamic library DLL significantly simplifies data reading from input devices for PC (especially gaming joysticks and gamepads). Supported are all devices compatible with DirectInput and Xinput, which are almost all commercially available devices forWindows. This abstraction over DirectInput and Xinput is a big advantage of the library - the library itself recognises the device and chooses the right protocol, user of the library (programmer) can directly use a set of simple but powerful functions for setup and data reading. Read can be all analog axes, buttons and other standard control elements. The library can be used in any programming environment that can use DLL libraries, for example Visual Basic, Visual C#, Visual C++, Matlab, LabVIEW etc.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.30.0016" target="_blank" >EE2.3.30.0016: Příležitost pro mladé výzkumníky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
055/18-12-2013_SW
Technické parametry
Potřebný HW: Osobní počítač vybavený systémem Windows XP/Vista/7, libovolné vstupní zařízení (např. gamepad či joystick) kompatibilní s DirectInput nebo Xinput. Potřebný SW: Visual C++ redistributable, DirectX June2010 redistributable, .NET Framework 4.0Client Profile. Výstup aplikace: Aplikace není přímo spustitelná, jedná se o dynamickou knihovnu využitelnou při vytváření dalších aplikací. Top Function, s.r.o; IČ: 29395194; Datum uzavření smlouvy: 13. 12. 2012
Ekonomické parametry
Nedají se aplikovat.
IČO vlastníka výsledku
61989100
Název vlastníka
VŠB-TU Ostrava, katedra robototechniky