Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Knihovna pro obsluhu pákových vstupních zařízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F13%3A86086679" target="_blank" >RIV/61989100:27230/13:86086679 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Knihovna pro obsluhu pákových vstupních zařízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedná se o dynamickou knihovnu DLL výrazně usnadňující čtení dat z pákových ovladačů pro osobní počítače (zejména tzv. herní gamepady a joysticky). Podporována jsou vstupní zařízení kompatibilní s DirectInput a Xinput, což jsou prakticky všechna komerčnědostupná zařízení pro Windows. Právě abstrakce nad rozhraními DirectInput i Xinput je velkou výhodou této knihovny ? knihovna sama zařízení rozpozná a vybere vhodný protokol, uživatel knihovny (programátor) pak má k dispozici snadno použitelnou sadu funkcí pro nastavení zařízení a čtení požadovaných dat. Číst je možno data všech analogových os, tlačítek i dalších standardních ovládacích prvků. Knihovnu je možno využít v libovolném vývojovém prostředí umožňujícím využití DLL knihoven, např. Visual Basic, Visual C#, Visual C++, Matlab, LabVIEW atd.

  • Název v anglickém jazyce

    Library for joystick-like input device

  • Popis výsledku anglicky

    This dynamic library DLL significantly simplifies data reading from input devices for PC (especially gaming joysticks and gamepads). Supported are all devices compatible with DirectInput and Xinput, which are almost all commercially available devices forWindows. This abstraction over DirectInput and Xinput is a big advantage of the library - the library itself recognises the device and chooses the right protocol, user of the library (programmer) can directly use a set of simple but powerful functions for setup and data reading. Read can be all analog axes, buttons and other standard control elements. The library can be used in any programming environment that can use DLL libraries, for example Visual Basic, Visual C#, Visual C++, Matlab, LabVIEW etc.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0016" target="_blank" >EE2.3.30.0016: Příležitost pro mladé výzkumníky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    055/18-12-2013_SW

  • Technické parametry

    Potřebný HW: Osobní počítač vybavený systémem Windows XP/Vista/7, libovolné vstupní zařízení (např. gamepad či joystick) kompatibilní s DirectInput nebo Xinput. Potřebný SW: Visual C++ redistributable, DirectX June2010 redistributable, .NET Framework 4.0Client Profile. Výstup aplikace: Aplikace není přímo spustitelná, jedná se o dynamickou knihovnu využitelnou při vytváření dalších aplikací. Top Function, s.r.o; IČ: 29395194; Datum uzavření smlouvy: 13. 12. 2012

  • Ekonomické parametry

    Nedají se aplikovat.

  • IČO vlastníka výsledku

    61989100

  • Název vlastníka

    VŠB-TU Ostrava, katedra robototechniky