Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expanding Knowledge of Students of Engineering Using E-Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F14%3A86087665" target="_blank" >RIV/61989100:27230/14:86087665 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.iieom.org/ieom2014/pdfs/191.pdf" target="_blank" >http://www.iieom.org/ieom2014/pdfs/191.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Expanding Knowledge of Students of Engineering Using E-Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The increasing demand of employers on the quality of knowledge, the expertise and competence of graduates has led scientific-pedagogical personnel with professional erudition of the Faculty of Engineering, Department of Mechanical Technology and the Department of Machining and Assembly to create two training modules - "Management and Economics" and "Industrial Engineering", in which 12 subjects were innovated. They were converted into digital form using elements of e-learning and implemented into the existing curriculum at the Faculty of Mechanical Engineering. From the pedagogical point of view the innovation of the process of using e-learning consists of application of multimedia technologies, internet and electronic media as well (the possibility ofself study through the website and CD anytime and anywhere, for the handicapped, unemployed, or workers in companies as well). Innovation connects teaching the newly created technically oriented objects with practice, i.e. involvement of

  • Název v anglickém jazyce

    Expanding Knowledge of Students of Engineering Using E-Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The increasing demand of employers on the quality of knowledge, the expertise and competence of graduates has led scientific-pedagogical personnel with professional erudition of the Faculty of Engineering, Department of Mechanical Technology and the Department of Machining and Assembly to create two training modules - "Management and Economics" and "Industrial Engineering", in which 12 subjects were innovated. They were converted into digital form using elements of e-learning and implemented into the existing curriculum at the Faculty of Mechanical Engineering. From the pedagogical point of view the innovation of the process of using e-learning consists of application of multimedia technologies, internet and electronic media as well (the possibility ofself study through the website and CD anytime and anywhere, for the handicapped, unemployed, or workers in companies as well). Innovation connects teaching the newly created technically oriented objects with practice, i.e. involvement of

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fourth International Conference on Industrial Engineering and Operations Management (IEOM 2014) : Bali, Indonesia, January 7-9, 2014

  • ISBN

    978-0-9855497-1-8

  • ISSN

    2169-8767

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    879 - 888

  • Název nakladatele

    IEOM Society

  • Místo vydání

    [Indonésie]

  • Místo konání akce

    Bali

  • Datum konání akce

    7. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku