Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Controller design for variable pitch propeller propulsion drive

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F19%3A10244837" target="_blank" >RIV/61989100:27230/19:10244837 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.ifacol.2019.12.754" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.ifacol.2019.12.754</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.ifacol.2019.12.754" target="_blank" >10.1016/j.ifacol.2019.12.754</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Controller design for variable pitch propeller propulsion drive

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes the structure of variable pitch propulsion drive controller (VPPDC) and its capabilities. The control algorithm is applicable for multirotor flying platforms with variable pitch propellers installed. The VPPDC is an extension of standard propulsion drive which improves its efficiency and extends the flight time. The algorithm is based on knowledge of accurate propeller and brushless motor properties. Its structure is described in Simulink (C) 2019, IFAC (International Federation of Automatic Control) Hosting by Elsevier Ltd. All rights reserved.

  • Název v anglickém jazyce

    Controller design for variable pitch propeller propulsion drive

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the structure of variable pitch propulsion drive controller (VPPDC) and its capabilities. The control algorithm is applicable for multirotor flying platforms with variable pitch propellers installed. The VPPDC is an extension of standard propulsion drive which improves its efficiency and extends the flight time. The algorithm is based on knowledge of accurate propeller and brushless motor properties. Its structure is described in Simulink (C) 2019, IFAC (International Federation of Automatic Control) Hosting by Elsevier Ltd. All rights reserved.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF16_019%2F0000867" target="_blank" >EF16_019/0000867: Centrum výzkumu pokročilých mechatronických systémů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IFAC-PapersOnLine. Volume 52, Issue 27

  • ISBN

  • ISSN

    2405-8963

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    186-191

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Vysoké Tatry

  • Datum konání akce

    29. 10. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000507495200032