Aktivní zatěžovací jednotka s asynchronním motorem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F12%3A86084458" target="_blank" >RIV/61989100:27240/12:86084458 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktivní zatěžovací jednotka s asynchronním motorem
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní metody řízení střídavých regulovaných pohonů s asynchronními motory přinášejí nové znalosti a řeší problémy v oblasti aplikací průmyslové elektroniky. Pro ověřování vlastností střídavých regulovaných pohonů v různých režimech je nutné realizovatpožadovanou zátěž. Toto je možné s využitím aktivní zátěže. Příspěvek se zabývá řešením aktivní zatěžovací jednotky s pohonem s asynchronním motorem. Pro řízení momentu aktivní zátěže je použita zjednodušená regulační struktura vektorového řízení asynchronního motoru. Řídicí algoritmy vektorového řízení jsou implementovány v řídicím systému se signálovým procesorem TMS320F28335, který umožňuje rychlé změny momentu zátěže. V příspěvku je uvedena struktura aktivní zatěžovací jednotky, popis řídicích algoritmů, simulační a experimentální výsledky střídavého regulovaného pohonu s asynchronním motorem.
Název v anglickém jazyce
Active Load Unit with Asynchronous Motor
Popis výsledku anglicky
Modern control methods of AC controlled drives with asynchronous motor bring new knowledge and solve prob-lems in the industrial electronics applications area. It is necessary to implement the required load type to verify the properties of AC controlleddrives in various modes. It can be simulated by an active load. The paper deals with active load unit solution with induction motor drive. The simplified structure of vector control of the induction motor was used to control the torque generated by the active load. The control algorithms of the vector control are implemented in the microcomputer control system with digital signal processor TMS320F28335, which allows rapid and dynamic change of load torque. The paper presents the structure of active loadcontrol unit, a description of control algorithms, simulation and experimental results of the AC controlled drive with induction motor.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 13th International Scientific Conference Electric Power Engineering 2012. Vol. 1 a Vol. 2
ISBN
978-80-214-4514-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1107-1111
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
23. 5. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000321966500214