Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Automatic evaluation of basic electrical circuits in education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F13%3A86088928" target="_blank" >RIV/61989100:27240/13:86088928 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeeexplore.com/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=6674447" target="_blank" >http://ieeeexplore.com/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=6674447</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Automatic evaluation of basic electrical circuits in education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this article is to describe the application possibilities for automatic testing and simulation of electrical circuits. The article describes the basic properties and experiences in the field of testing of electrical circuits with the possibility of automatic testing, from the functional as well as testing point of view. Part of this article concentrates on publishing achievements in practical usage as well as problems when solving this task and deployment in the school environment.

  • Název v anglickém jazyce

    Automatic evaluation of basic electrical circuits in education

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this article is to describe the application possibilities for automatic testing and simulation of electrical circuits. The article describes the basic properties and experiences in the field of testing of electrical circuits with the possibility of automatic testing, from the functional as well as testing point of view. Part of this article concentrates on publishing achievements in practical usage as well as problems when solving this task and deployment in the school environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICETA 2013 : 11th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications : proceedings : October 24-25, 2013, Stary Smokovec, The High Tatras, Slovakia

  • ISBN

    978-1-4799-2161-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    299-304

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Starý Smokovec

  • Datum konání akce

    24. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000333339200052