Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tool for analysis of electronic commerce and its use in teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F14%3A86092460" target="_blank" >RIV/61989100:27240/14:86092460 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeexplore.ieee.org/document/7107557/" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/document/7107557/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2014.7107557" target="_blank" >10.1109/ICETA.2014.7107557</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tool for analysis of electronic commerce and its use in teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with automated analysis of electronic commerce. It debates a tool for analysis of the competitive environment and its use in the area of e-learning. The tool is supposed to help students of both technical and economic disciplines to understand the issue of sales on the internet, to analyse the competitive environment, to respect technical, implementation, optimisation as well as economic and marketing indicators. The information amassed in this way enable taking strategic decisions and introducing innovations and modifications of sales portals. The article also includes a description of the results attained and the use of this tool in hands-on practical activities in teaching. The conclusion discusses further expansion potentials and possibilities for cooperation.

  • Název v anglickém jazyce

    Tool for analysis of electronic commerce and its use in teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with automated analysis of electronic commerce. It debates a tool for analysis of the competitive environment and its use in the area of e-learning. The tool is supposed to help students of both technical and economic disciplines to understand the issue of sales on the internet, to analyse the competitive environment, to respect technical, implementation, optimisation as well as economic and marketing indicators. The information amassed in this way enable taking strategic decisions and introducing innovations and modifications of sales portals. The article also includes a description of the results attained and the use of this tool in hands-on practical activities in teaching. The conclusion discusses further expansion potentials and possibilities for cooperation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICETA 2014 : 12th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications : December 4-5, Starý Smokovec, The High Tatras, Slovakia

  • ISBN

    978-1-4799-7740-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    115-120

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Starý Smokovec

  • Datum konání akce

    4. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000393504100017