Actuators for Regulation Weight and Airpressure for Modern Turbo Diesel Engines
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F14%3A86093475" target="_blank" >RIV/61989100:27240/14:86093475 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ELEKTRO.2014.6847903" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ELEKTRO.2014.6847903</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ELEKTRO.2014.6847903" target="_blank" >10.1109/ELEKTRO.2014.6847903</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Actuators for Regulation Weight and Airpressure for Modern Turbo Diesel Engines
Popis výsledku v původním jazyce
This paper describe features and options for actuators control of modern turbocharged diesel engines. This engines are very popular in present time. Using these components is possible to regulate pressure and weight of intake air. There is currently no technical literature describing management of most modern control actuators such as valves (these components often have a relatively short life). For this reason was made an practical analysis of selected actuators and precise description of the nature their management. This paper described fault symptoms of problematic components from area of their control, to some level.
Název v anglickém jazyce
Actuators for Regulation Weight and Airpressure for Modern Turbo Diesel Engines
Popis výsledku anglicky
This paper describe features and options for actuators control of modern turbocharged diesel engines. This engines are very popular in present time. Using these components is possible to regulate pressure and weight of intake air. There is currently no technical literature describing management of most modern control actuators such as valves (these components often have a relatively short life). For this reason was made an practical analysis of selected actuators and precise description of the nature their management. This paper described fault symptoms of problematic components from area of their control, to some level.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10th International Conference, ELEKTRO 2014 - Proceedings
ISBN
978-1-4799-3721-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
214-217
Název nakladatele
IEEE Computer Society
Místo vydání
Los Alamitos
Místo konání akce
Rajecké Teplice
Datum konání akce
19. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—