Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Noční bezpečnostní inspekce pozemních komunikací - metodika provádění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F20%3A10243228" target="_blank" >RIV/61989100:27240/20:10243228 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21260/20:00339620

  • Výsledek na webu

    <a href="http://broadbandlight.vsb.cz/" target="_blank" >http://broadbandlight.vsb.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Noční bezpečnostní inspekce pozemních komunikací - metodika provádění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledek &quot;Noční bezpečnostní inspekce pozemních komunikací&quot; (dále jen &quot;metodika&quot;) rozšiřuje metodiku provádění bezpečnostní inspekce pozemních komunikací v souladu se směrnicí EU 2008/96/EC zpracovanou Centrem dopravního výzkumu v.v.i. v roce 2013. Rozšiřuje ji o požadavky směrnice EU Premium Light pro verze 3.0 z října 2017. Jedná se o specifikaci bezpečnostní inspekce na pozemních komunikacích od soumraku do rozednění tak, aby bylo možné popsat, zda je v extravilánu a intravilánu možné ztotožnit noční rozhled se vzdáleností, na kterou reflektory vozidel a v některých případech svítidla veřejného osvětlení v daném okamžiku &quot;účinně&quot; osvětlují hlavní a doplňkový dopravní prostor pozemních komunikací. Metodika navazuje na požadavky dopravní policie ČR, dopravních inženýrů a správců komunikací, kteří potřebují pracovat s viditelností na komunikacích nejen ve dne, ale i v noci, což je de-facto přes 4000 hodin za rok. Aplikací metodiky může dojít ke zlepšení rozhledových poměrů v noci, protože metodika pracuje komplexně s vodorovným i svislým dopravním značením, osvětlením komunikací i s automobilovým osvětlením.

  • Název v anglickém jazyce

    Noční bezpečnostní inspekce pozemních komunikací - metodika provádění

  • Popis výsledku anglicky

    Výsledek &quot;Noční bezpečnostní inspekce pozemních komunikací&quot; (dále jen &quot;metodika&quot;) rozšiřuje metodiku provádění bezpečnostní inspekce pozemních komunikací v souladu se směrnicí EU 2008/96/EC zpracovanou Centrem dopravního výzkumu v.v.i. v roce 2013. Rozšiřuje ji o požadavky směrnice EU Premium Light pro verze 3.0 z října 2017. Jedná se o specifikaci bezpečnostní inspekce na pozemních komunikacích od soumraku do rozednění tak, aby bylo možné popsat, zda je v extravilánu a intravilánu možné ztotožnit noční rozhled se vzdáleností, na kterou reflektory vozidel a v některých případech svítidla veřejného osvětlení v daném okamžiku &quot;účinně&quot; osvětlují hlavní a doplňkový dopravní prostor pozemních komunikací. Metodika navazuje na požadavky dopravní policie ČR, dopravních inženýrů a správců komunikací, kteří potřebují pracovat s viditelností na komunikacích nejen ve dne, ale i v noci, což je de-facto přes 4000 hodin za rok. Aplikací metodiky může dojít ke zlepšení rozhledových poměrů v noci, protože metodika pracuje komplexně s vodorovným i svislým dopravním značením, osvětlením komunikací i s automobilovým osvětlením.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VI20172019071" target="_blank" >VI20172019071: Analýza viditelnosti účastníků silničního provozu za účelem zvýšení jejich bezpečnosti za soumraku a v noci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    002/20-12-2019_UM

  • Číslo předpisu

    www. fei.vsb.cz/cs/

  • Technické parametry

    212//2019-710-VV/1

  • Ekonomické parametry

    Nejsou definované ekonomické parametry, jelikož se jedná o certifikovanou metodiku, která má umožnit inspekci pozemních komunikací a navazuje na metodiku provádění bezpečnostní inspekce pozemních komunikací v souladu se směrnicí EU 2008/96/EC zpracovanou Centrem dopravního výzkumu v.v.i. v roce 2013 a je rozšířena o požadavky směrnice EU Premium Light pro verze 3.0 z října 2017.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy, odbor ITS, kosmických aktivit a VaVaI, nabřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15, Paraha 1

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy