Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

HCHB-1 Hlasový chat-bot (voicebot) pro příjem tísňového volání verze 1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F22%3A10249910" target="_blank" >RIV/61989100:27240/22:10249910 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27740/22:10249910

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    HCHB-1 Hlasový chat-bot (voicebot) pro příjem tísňového volání verze 1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem řešení projektu je průmyslový výzkum zaměřený na nasazení umělé inteligence pro příjem tísňových volání v průběhu mimořádných událostí pomoci hlasového chat-bota (voicebota). Výsledkem je demonstrátor řešení virtuálního asistenta, který může být nasazen na příjem tísňového volání v případě vyčerpání kapacity operátorů tísňových linek 112 a 150. Mezi hlavní přednosti patří jednoduchý návrh, univerzálnost a možná škálovatelnost daného asistenta.

  • Název v anglickém jazyce

    HCHB-1 Voice chat-bot for emergency call reception version 1

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the project solution is industrial research focused on the deployment of artificial intelligence for receiving emergency calls during emergencies with the help of a voice chatbot (voicebot). The result is a demonstrator of the virtual assistant solution, which can be deployed to receive an emergency call in case of exhaustion of the capacity of the operators of emergency lines 112 and 150. Among the main advantages are the simple design, universality and possible scalability of the given assistant.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VI20192022169" target="_blank" >VI20192022169: Zapojení umělé inteligence do příjmu tísňového volání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    006/27-05-2022_SW

  • Technické parametry

    Pro napojení na veřejnou telefonní síť se vyžívá služeb firmy Twilio a vlastní pobočkovou ústřednu (PBX) běžící na software Asterisk. Na pobočkovou ústřednu je dále napojen voicebot backend, který řídí telefonní hovor a zprostředkovává dialog (zajišťuje komunikaci mezi jednotlivými komponentami systému). SIP konektor provádí mapování mezi telefonním komunikačním protokolem SIP a HTTP protokolem využívaným voicebot backendem. Řečové technologie zajišťuje Phonexia Speech Engine. Přepis řeči (STT) je podporován nativně touto komponentou. Napojení ženského hlasu a syntetizéru (TTS) firmy Speechtech využívající technologii konkatenační syntézy řeči. Syntetizér řeči je připojen přes externí plugin. Dále voicebot backend komunikuje s dialogovou platformou BornDigital, která řídí vlastní dialog voicebota s uživatelem. Komunikaci s infrastrukturou HZS a přípravu datové věty zajišťuje komponenta od IT4I.

  • Ekonomické parametry

    Neměřitelné.

  • IČO vlastníka výsledku

    61989100

  • Název vlastníka

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava