Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické hrací kostky a hrací podložka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F23%3A10254677" target="_blank" >RIV/61989100:27240/23:10254677 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické hrací kostky a hrací podložka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmět průmyslového vlastnictví se zabývá technickým řešením obsahujícím konstrukční provedení hracích kostek a hrací podložky, způsob identifikace jednotlivých hracích kostek umístěných na hrací ploše podložky včetně identifikace stěn hracích kostek přiléhajících k podložce a včetně orientace hracích kostek ve smyslu jejich rotace kolem jejich osy kolmé k podložce s cílem získání prostorové mapy rozmístění kostek. Dále se zabývá bezdrátovou komunikací mezi jednotlivými prvky hrací sady a biofeedbackem v podobě audiovizuálních a somatosenzorických vjemů.Realizovaný systém najde uplatnění především v oblasti zdravotnictví (neurorehabilitace, psychologie aj), ale také v oblasti vzdělávání a sociální péče, případně běžném životě

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic dice and playing mat

  • Popis výsledku anglicky

    The subject-matter of the industrial property deals with a technical solution comprising a structural design of playing dice and a playing mat, a method for identifying individual playing dice placed on the playing surface of the mat, including identifying the walls of the playing dice adjacent to the mat, and including the orientation of the playing dice in terms of their rotation about their axis perpendicular to the mat in order to obtain a spatial map of the placement of the dice. It also deals with wireless communication between the elements of the playset and biofeedback in the form of audiovisual and somatosensory sensations. The implemented system will find application mainly in the field of health care (neurorehabilitation, psychology, etc.), but also in the field of education and social care, or in everyday life

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20202 - Communication engineering and systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000313" target="_blank" >TL02000313: Chytrý neuro-rehabilitační systém pro pacienty se získaným poškozením mozku v časných stádiích léčby</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    018/31-05-2023_F

  • Číselná identifikace

    018/31-05-2023_F

  • Technické parametry

    Jedná se o funkční prototyp podložky a 6ks hracích kostech. Zatím není licencováno.

  • Ekonomické parametry

    Jedná se o funkční prototyp podložky a 6ks hracích kostech. Zatím není licencováno.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

  • Název vlastníka

    FEI VŠB-TU Ostrava

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem