Spořit nebo nespořit?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F09%3A00021671" target="_blank" >RIV/61989100:27350/09:00021671 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spořit nebo nespořit?
Popis výsledku v původním jazyce
Budou-li zákaznici spořit nebo utrácet závisí na řadě faktorů. Příspěvek se zabývá především otázkou úspor domácností. Na úspory je nahlíženo nejen z pohledu finančních investic, které jsou pro běžné domácnosti nejběžnějším způsobem jejich vytváření, aletaké z hlediska marketingu.
Název v anglickém jazyce
Save or not save?
Popis výsledku anglicky
It depends on many factors whether customers spend or save their money. This paper has focused especially on savings of households. The savings are considered not only from the point of view of financial investment, which is the most usual way for commonhouseholds to provide for them, but also from the point of view of marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod 2009
ISBN
978-80-89241-33-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
EDUCA - MaO
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
2. 12. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—