Management partnerství s dodavateli. Nové perspektivy firemního nakupování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F06%3A10229486" target="_blank" >RIV/61989100:27360/06:10229486 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management partnerství s dodavateli. Nové perspektivy firemního nakupování
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha je odezvou na aplikaci principu partnerství s dodavateli v systémech managementu organizací. Popisuje postupy, příklady dobré praxe a zkušenosti s jednotlivými procesy partnerství s dodavateli, jako jsou deklarace politiky a strategie vztahů s dodavateli, hodnocení a výběru dodavatelů, společných projektů zlepšování, motivace dodavatelů, ověřování shody dodávek apod.
Název v anglickém jazyce
The Partnership with Suppliers Management. A New Perspectives of Company Purchasing
Popis výsledku anglicky
The book is a guideline how to implement partnership with suppliers principle within the organization management systems. A lot of procedures, good practice and lessons learned are described there within relationship with suppliers policy and strategy declaration, evaluation and selection of suppliers, joint improvement projects, supplier motivation, conformity verification of supplies, etc.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7261-152-6
Počet stran knihy
323
Název nakladatele
Management Press
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—