Vnitropodnikové a manažerské účetnictví ve vztahu ke kreativnímu účetnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F01%3A00000596" target="_blank" >RIV/61989100:27510/01:00000596 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnitropodnikové a manažerské účetnictví ve vztahu ke kreativnímu účetnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Mezi vnitropodnikovým a manažerským účetnictvím na straně jedné a kreativním účetnictvím na straně druhé existuje rozpor, který je stále více diskutován i v odborných kruzích. Kreativní účetnictví se stále více vzdaluje od skutečnosti. Co zabrání jeho dalšímu šíření?
Název v anglickém jazyce
Management accounting versus creative accounting
Popis výsledku anglicky
Cost accounting and management accounting are in opposite with the creative accounting. The right way is the ethic and moral way.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník mezinárodní konference při příležitosti10. výročí vzniku katedry účetnictví na EkF VŠB-TU v Ostravě
ISBN
80-86122-97-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
3-5
Název nakladatele
Repronis Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
18. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—