Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech companies strategy in the period of preparation the Czech Republic joining to European Union

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002044" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002044 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Strategie tschechischer industrieller Unternehmungen in der Periode der Vorbereitung auf den Beitritt der Europäischen Union

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Artikel behandelt die Problematik der Strategie tschechischer Unternehmungen in der Periode der Vorbereitung auf den Beitritt der Tschechischen Republik der Europäischen Union. Die tschechische Unternehmungen müssen sein Verhalten in das Unternehmenmit der Ausnutzung der neuen Zutritte und Methoden des Managements zu ändern. Die Hauptkomponente der neuen strategischen Orientation sind die Korrektheit in unternehmerischen Leitung, Gewinn von Wettbewerbsvorteilen, Erreichen angemessener Kosten, Erhöhung der Produktivität, Kundenorientierung, Unterstützung des Unternehmens durch Informationen und Entfaltung von Menschenquellen

  • Název v anglickém jazyce

    Czech companies strategy in the period of preparation the Czech Republic joining to European Union

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the issue of Czech companies strategy in the period of preparation the Czech Republic joining to EU. Czech companies will have to change their behaviour in business with using new managerial approaches and methods.The main components of new strategic orientation are correctness in corporate governance, gaining of competitive advantage, achieving of adequate costs, increase of productivity, orientation on client, information support of business and human resources development

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Eipos - odborné periodikum

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus