Specifické metody marketingového výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002139" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002139 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifické metody marketingového výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je orientován na problematiku kvalitativního výzkumu, přičemž se zaměřuje na možnosti využití specifických (někdy i méně známých) výzkumných metod. Jeho cílem je přiblížit a objasnit použití těchto metod, přičemž pozornost je věnována zejména jejich využití v maloobchodním prostředí
Název v anglickém jazyce
Specific Methods of Marketing Research
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the qualitative research with an accent given to a ways of use of specific research methods. The main aim is to bring a basic information on selected methods application to retailing environment conditions
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí. 5. ročník mezinárodní vědecké konference
ISBN
80-7302-035-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
MZLU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
6. 3. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—