Předpoklady implementace e-business z hlediska marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002188" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002188 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Předpoklady implementace e-business z hlediska marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na zhodnocení předpokladů pro úspěšnou implementaci elektronického podnikání z hlediska cílů organizace a tvorby strategie se zřetelem na oblast marketingu
Název v anglickém jazyce
The background of implementation of e-business from marketing focus
Popis výsledku anglicky
The article is focused on the background of successful implementation e-business into company's activities. This topic is discussed from the point of marketing and strategy creation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Uplatnění vybraných forem elektronického obchodování v praxi
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
19. 11. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—