Geograficko-ekonomické členění Turistického regionu Severní Moravy a Slezska, Východiska marketingové strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002292" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002292 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Geograficko-ekonomické členění Turistického regionu Severní Moravy a Slezska, Východiska marketingové strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Rozložení území turistického regionu Severní Moravy a Slezska na subregiony z hlediska polohy, charakteru území, potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu a předpokládaných forem rozvoje cestovního ruchu
Název v anglickém jazyce
Geographical-economic division of tourist region of The Northem Moravia and Silesia, Data marketing strategy
Popis výsledku anglicky
Territory division of tourist region The Northern Moravia and Silesia on subregion´s from views their position, character territory, potential for development tourists and supposed forms development tourists
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v regionu Severní Moravy a Slezska
ISBN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Moravskoslezský kraj - Krajský úřad
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—