Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podnikatelské subjekty Moravskoslezského kraje a jejich připravenost na vstup České republiky do Evropské unie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002293" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002293 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podnikatelské subjekty Moravskoslezského kraje a jejich připravenost na vstup České republiky do Evropské unie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Evropská integrace je velmi důležitá pro zachování světové stability. Příspěvek se zabývá aktuálními problémy integrace České republiky do Evropské unie a prezentuje výsledky výzkumu připravenosti podnikatelských subjektů Moravskoslezského kraje na vstupČeské republiky do Evropské unie

  • Název v anglickém jazyce

    Companies of Moravian-Silesian region and their preparedness for entrance of the Czech Republic to European Union

  • Popis výsledku anglicky

    The European integration is an important force for stability in the world. This paper deals with actual problems of integration Czech Republic into European Union and present research of readiness of corporations for integration Czech Republic into European Union

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod na přelomu tisíciletí

  • ISBN

    80-7329-012-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    62-67

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    4. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku