Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické obchodování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007417" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007417 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické obchodování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Elektronický obchod představuje jeden z progresivních směrů rozvoje obchodování nejen ve světě, ale i v čs. podmínkách. Příspěvek poukazuje na problém přesného vymezení obsahu tohoto procesu a současně tak i definování pojmu elektronické obchodování. Charakterizuje také situaci v oblasti elektronického obchodování ve světě a v ČR. Popisuje rozhodující bariéry postupu tohoto procesu a možnosti jeho podpory v souladu s požadavky na vstup naší ekonomiky do EU.

  • Název v anglickém jazyce

    E-commerce

  • Popis výsledku anglicky

    E-business is one of progressive directions of business development not only in the world but also in the Czech Republic conditions. This paper shows problems of exact definition of this process and also explanation of a concept of e-business. The situation in the e-business branch in the world and also in the Czech Republic is characterized, too. Decisive barriers of this progress and possibilities of its support are described to be in harmony with economical standard in EU.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003

  • ISBN

    80-7329-047-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    82-92

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku