Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza nákupního procesu za účelem řízení změn

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007423" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza nákupního procesu za účelem řízení změn

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Uplynulé desetiletí je ve světě poznamenáno uplatněním procesně orientovaného řízení podniku, které je důsledkem rostoucích potřeb zákazníků a dynamiky změn v podnikovém prostředí. Požadované změny podnikového výstupu ovlivňují průběh veškerých podnikových procesů a zapříčiňují tak změny procesů na vstupu do podniku-v jeho nákupu. V procesně řízeném podniku se strategická rozhodnutí realizují v optimalizovaných procesech podporovaných informačními technologiemi

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis purchase process

  • Popis výsledku anglicky

    In the world the last decade is affected by the fulfilment of the process orientation in management which is the result of the increasing needs of customers and dynamic changes in the company enviroment. Reqiered changes of the company output influence development of all business processes and cause the changes of processes in the company input - in his purchase. In the process of business management the strategic decisions are realized in process of optimisation which are supported by the information technologies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003

  • ISBN

    80-7329-047-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    93-101

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku