Využívání LMS Tutor2000 jako nástroje efektivní podpory výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007623" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007623 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využívání LMS Tutor2000 jako nástroje efektivní podpory výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Od roku 2001 je v prostředí počítačové sítě Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava provozován LMS Tutor2000 podporující různé formy výuky ve všech studijních oborech všech forem studia na EkF. Hlavním předmětem tohoto článku jsou praktické zkušenosti s jeho provozem a zejména tématika realizace softwarových modulů, jež doplňují základní funkcionalitu tohoto LMS.
Název v anglickém jazyce
Didmatech 2003
Popis výsledku anglicky
Od roku 2001 je v prostředí počítačové sítě Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava provozován LMS Tutor2000 podporující různé formy výuky ve všech studijních oborech všech forem studia na EkF. Hlavním předmětem tohoto článku jsou praktické zkušenosti s jeho provozem a zejména tématika realizace softwarových modulů, jež doplňují základní funkcionalitu tohoto LMS.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Didmatech 2003
ISBN
80-7067-664-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
315-323
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
24. 6. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—