Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv dodavatelsko-odběratelských vztahů na cenu a kvalitu prodávaného zboží

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007926" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007926 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv dodavatelsko-odběratelských vztahů na cenu a kvalitu prodávaného zboží

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is engaged in unequal relationship between supplier and subscriber as the main factor influences final market price or consequent quality of the goods or service. In the concrete, situation is described on the actual case of business chains (e.g. shopping centres) whose dominant position predetermines majority force of the subscriber (business chain) in regard of his supplier (manufacturer). Conclusive result of the competition between supplier and subscriber make up negative consequence to the final customer. The last part of the paper contents the instruments how to proceed when the quality products are forced out by the low-class products.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of the relationship between supplier and subscriber to the price and quality of selling products

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is engaged in unequal relationship between supplier and subscriber as the main factor influences final market price or consequent quality of the goods or service. In the concrete, situation is described on the actual case of business chains (e.g. shopping centres) whose dominant position predetermines majority force of the subscriber (business chain) in regard of his supplier (manufacturer). Conclusive result of the competition between supplier and subscriber make up negative consequence to the final customer. The last part of the paper contents the instruments how to proceed when the quality products are forced out by the low-class products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia Ostrava 2003

  • ISBN

    80-248-0353-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    204-207

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    29. 5. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku