Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obec a její produkt v marketingovém kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007928" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007928 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obec a její produkt v marketingovém kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V managementu regionů a obcí nachází stále větší uplatnění tzv. teritoriální marketing, který je prostorovou odnoží marketingu tradičního. Článek je zaměřen na jeden ze stěžejních elementů územního marketingového mixu - produkt obce. V širším významu jsou jako produkt obce chápány její materiální i nemateriální charakteristiky, z čehož také vyplývá principiální význam tohoto pojmu. Teritoriální marketingový mix, který poskytuje adekvátní prostor produktu obce, by se proto měl stát běžným nástrojem v rámci řízení regionů a obcí

  • Název v anglickém jazyce

    Municipality and its product in marketing context

  • Popis výsledku anglicky

    Territorial marketing that represents the spatial variant of traditional marketing is increasingly applied to the regional and municipal management. An article concentrates on one of the essential elements of the territorial marketing mix - municipal product. In a wider sense, both material and non-material dimensions of the municipality are perceived as a municipal product. Consequently, the notion has a principal importance. Territorial marketing mix that provides sufficient space for the municipal product should therefore become a common instrument in the framework of the regional and municipal management

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNET konference 2003

  • ISBN

    80-7157-719-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    6. 11. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku