Obec a její produkt v marketingovém kontextu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007928" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007928 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obec a její produkt v marketingovém kontextu
Popis výsledku v původním jazyce
V managementu regionů a obcí nachází stále větší uplatnění tzv. teritoriální marketing, který je prostorovou odnoží marketingu tradičního. Článek je zaměřen na jeden ze stěžejních elementů územního marketingového mixu - produkt obce. V širším významu jsou jako produkt obce chápány její materiální i nemateriální charakteristiky, z čehož také vyplývá principiální význam tohoto pojmu. Teritoriální marketingový mix, který poskytuje adekvátní prostor produktu obce, by se proto měl stát běžným nástrojem v rámci řízení regionů a obcí
Název v anglickém jazyce
Municipality and its product in marketing context
Popis výsledku anglicky
Territorial marketing that represents the spatial variant of traditional marketing is increasingly applied to the regional and municipal management. An article concentrates on one of the essential elements of the territorial marketing mix - municipal product. In a wider sense, both material and non-material dimensions of the municipality are perceived as a municipal product. Consequently, the notion has a principal importance. Territorial marketing mix that provides sufficient space for the municipal product should therefore become a common instrument in the framework of the regional and municipal management
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNET konference 2003
ISBN
80-7157-719-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
6. 11. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—