The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00009078" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00009078 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27510/04:00009782
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá klasifikací faktorů, které přispívají ke spokojenosti zákazníků. Faktory jsou rozděleny do dvou hlavních skupin : klíčové faktory a motivátory. Příspěvek se rovněž zabývá diskusí, jak formulovat obsah faktorů.
Název v anglickém jazyce
The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement
Popis výsledku anglicky
Příspěvek se zabývá klasifikací faktorů, které přispívají ke spokojenosti zákazníků. Faktory jsou rozděleny do dvou hlavních skupin : klíčové faktory a motivátory. Příspěvek se rovněž zabývá diskusí, jak formulovat obsah faktorů.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ECON
ISSN
0862-7908
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
398-409
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—