Teritoriální či meditoriální rozvoj?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009502" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009502 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teritoriální či meditoriální rozvoj?
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá vlivem sdělovacích prostředků na regionální rozvoj. V době narůstajícího významu "měkkých" lokalizačních faktorů je nutno si všímat stále více mediálního obrazu regionu, který bývá vytvářen často ve značné geografické i psychologické vzdálenosti od regionu samotného.
Název v anglickém jazyce
Territorial or Meditorial Development?
Popis výsledku anglicky
The article deals with the influence of media on the regional development. Nowadays, we witness the growth of the importance of "soft" location factors, however, at the same time, it is worth to observe the regional reputation in media, which is often created in big geographical and psychological distance from the region itself.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Innovatio
ISSN
—
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
1-3
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—