Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teritoriální marketing středoevropských měst: analytický přístup

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009606" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009606 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Territorial marketing of Central European Cities: An Analytical Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Towns and cities always constitute rather peculiar space. Both co-operative and competitive relations traditionally shaped not only the urban development but also the atmosphere and spirit of particular places. The main objective of this article is to examine the possibilities of the use of territorial marketing for the future sustainable development of Central European cities from social, economic and cultural perspectives.

  • Název v anglickém jazyce

    Territorial marketing of Central European Cities: An Analytical Approach

  • Popis výsledku anglicky

    Towns and cities always constitute rather peculiar space. Both co-operative and competitive relations traditionally shaped not only the urban development but also the atmosphere and spirit of particular places. The main objective of this article is to examine the possibilities of the use of territorial marketing for the future sustainable development of Central European cities from social, economic and cultural perspectives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cities - Places of the Common Memory in the CEI Region

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    7-14

  • Název nakladatele

    International Cultural Centre

  • Místo vydání

    Krakov

  • Místo konání akce

    Krakov

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku